Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Platné od 28.09.2022

Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na zmluvy,  ktorých predmetom je kúpa elektronických záznamov bez nosiča a/alebo elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho uzatvorené na diaľku v www.e-education.sk medzi predávajúcim a kupujúcim podľa Zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji produktu alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku.

Predávajúcim je TSÜ, a.s.  Legionárska 1, Žilina 010 01 IČO 51 021 935  DIČ 2120572949,  IČ DPH SK2120572949. Tel. 0948 000 100, web www.e-education.sk  e-mail: info@iso-tsu.sk. Zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina Oddiel Sa, Vložka číslo:  10927/L (ďalej len „predávajúci“).

Kupujúcim je spotrebiteľ, t.j. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti zamestnania alebo povolania.
Nákup uskutočnený podnikateľským subjektom sa riadi podľa Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. (ďalej len „kupujúci“ alebo „zákazník“)

Orgánom dozoru pre ochranu spotrebiteľa je : Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj 
Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79  Žilina 1 Odbor výkonu dozoru 
za@soi.sk tel. č. 041/763 21 30, 041/724 58 68 fax č. 041/763 21 39 

 

Definícia pojmov

Predávajúci je podnikateľ, ktorý spotrebiteľovi priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov ponúka alebo predáva produkty, alebo poskytuje služby, a ktorý pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.

Kupujúci – spotrebiteľ je fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo používa služby pre vlastnú potrebu.

 

Objednávka a uzavretie zmluvy

 Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou akejkoľvek kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim prostredníctvom internetovej stránky elektronického obchodu predávajúceho www.e-education.sk , pokiaľ ďalej nie je uvedené inak. V prípade, ak predávajúci a kupujúci uzatvoria písomnú kúpnu zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odchylne od obchodných podmienok, osobitné ustanovenia kúpnej zmluvy majú vždy prednosť pred obchodnými podmienkami.

Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil so znením obchodných podmienok, že s nimi súhlasí, a že si je vedomý skutočnosti, že obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi ním a predávajúcim.

Vzťahy medzi oboma stranami, ktoré nie sú upravené kúpnou zmluvou alebo týmito „Obchodnými podmienkami“ sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode v znení neskorších predpisov, prípadne inými právnymi predpismi slovenského právneho poriadku.

Predmetom objednávky a/alebo zmluvy je poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa, ktorý vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

Objednávka kupujúceho vo forme kupujúcim vyplneného a odoslaného formulára na internetovej stránke predávajúceho sa považuje za záväzný návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho a výslovným súhlasom spotrebiteľa, ktorý vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy. Nakoľko spotrebiteľ bude využívať poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči.

Objednávka kupujúceho musí obsahovať nasledovné údaje: osobné údaje kupujúceho (celé meno a adresa, e-mailový a telefonický kontakt), jednoznačnú identifikáciu objednaného elektronického záznamu a jeho množstva. Objednávka kupujúceho, ktorá neobsahuje všetky požadované údaje, nie je záväzný návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho, a predávajúci nebude povinný takúto neúplnú objednávku kupujúceho akceptovať. Predávajúci môže, nie je však povinný, požiadať kupujúceho o doplnenie chýbajúcich údajov v objednávke. Emailová adresa kupujúceho zadaná v objednávke bude použitá na doručovanie všetkých informácií kupujúcemu a považuje sa za trvanlivý nosič v zmysle §2, ods. 7 zákona 102/2014 Z.z. (ďalej len „Email kupujúceho“)

Kúpna zmluva sa považuje za uzavretú záväzným akceptovaním návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy predávajúcim. Záväzným akceptovaním objednávky predávajúcim sa rozumie vygenerovanie prístupu k produktu/službe poprípade zaslané na e-mailovú adresu kupujúceho. Faktúra bude zákazníkovi dodaná v elektronickej podobe po úhrade. Fakturačné a doručovacie údaje nie je možné po vygenerovaní objednávky meniť.

Záväzné akceptovanie objednávky obsahuje údaje o názve a špecifikácii elektronického záznamu, údaje o kúpnej cene, údaje o predávajúcom a údaje o kupujúcom, prípadne ďalšie potrebné údaje.

Obsah záväznej akceptácie objednávky sa nemôže odchýliť od objednávky kupujúceho, okrem prípadu, ak sa predávajúci a kupujúci dohodli inak a okrem odlišných údajov predpokladaných týmito obchodnými podmienkami. Obsah záväznej akceptácie objednávky predstavuje kúpnu zmluvu medzi predávajúcim a kupujúcim. Obsah záväznej akceptácie objednávky bude kupujúcemu vždy zaslaný e-mailom. V prípade, ak kupujúci zistí v záväznej akceptácii objednávky chyby alebo iné nezrovnalosti, informuje o tejto skutočnosti predávajúceho e-mailom najneskôr pred oznámením predávajúceho o expedícií zakúpeného tovaru.

Kúpna zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku.

Platobné podmienky

Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu riadne a včas, najneskôr pred (ne)pozretím a/alebo  (ne)stiahnutím elektronického záznamu.

Kúpnou cenou sa rozumie kúpna cena dohodnutá v kúpnej zmluve podľa platného cenníka uvedeného na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho www.sigmapoint.sk. Ceny sú uvedené vrátane DPH (predávajúci je platcom DPH). Rozhodujúce sú údaje o elektronických záznamoch, vrátane kúpnej ceny v okamžiku, kedy kupujúci doručí objednávku predávajúcemu. Tovar sa považuje za doručený stiahnutím elektronického záznamu z internetovej stránky predávajúceho.

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu kúpnej ceny v prípade zmeny právnych predpisov.

Elektronický záznam bude kupujúcemu uvoľnený až po úplnom zaplatení kúpnej ceny. Vlastnícke právo prechádza na kupujúceho (i) dňom stiahnutia elektronického záznamu kupujúcim.

V prípade, ak kupujúci nezaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za elektronický záznam vo výške a za podmienok dohodnutých v kúpnej zmluve, je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy.

Kupujúci je povinný uhradiť kúpnu cenu kreditnou kartou, alebo online prevodom na účet predávajúceho.

 

Ceny služieb

Všetky ceny služieb v e-shope sú konečné, vrátane všetkých daní. Predávajúci je platiteľom DPH. Ceny služieb sú uvedené na stránke https://www.e-education.sk.

 

Platba za služby

Predávajúci akceptuje platbu za objednané služby spôsobmi, ktoré sú uvedené na stránke https://www.e-education.sk.

Súčasťou objednávky e-shope je povinnosť kupujúceho zaplatiť cenu predávajúcemu za objednané služby.

 

Dodanie služieb

Predávajúci sa zaväzuje poskytnúť objednanú službu najneskôr do 30 dní od úhrady za vybranú službu. Podmienkou poskytnutia služby je súčinnosť kupujúceho a jeho potrebná dostupnosť. Služby sa poskytujú v online režime, podmienkou dodania služby je, aby bolo zariadenie kupujúceho dostupné prostredníctvom siete internet.

Reklamačný poriadok 

Na čerpaný produkt /konzumovaný produkt/ zo strany spotrebiteľa, zákazníka, sa nevzťahuje reklamácia ak bol použitý, využitý, čerpaný a konzumovaný.

Reklamáciou sa rozumie uplatnenie zodpovednosti za vady dodanej elektronického záznamu..

Kupujúci by však nemal ďalej používať službu /konzumovať/, na ktorej zistil vadu. Ak ide o chyby, ktoré sa vyskytnú po kúpe, treba ich vytknúť bez zbytočného odkladu od zistenia chyby, najneskôr do uplynutia záručnej doby. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zanikne. Záručná doba na online produkty sú 3 dni.

Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za vady, ktoré má elektronický záznam po prevzatí kupujúcim v záručnej dobe (záruka). Faktúra na elektronický záznam slúži zároveň ako záručný list.

Ak zákazník zistí iné ako zjavné poškodenia elektronického záznamu, je o tom povinný informovať predávajúceho. Zákazník môže informovať predávajúceho prostredníctvom emailu  na internetovej stránke elektronického obchodu www.e-education.

Predávajúci si vyhradzuje právo na aktualizácie predávanej dokumentácie.

Reklamácia musí byť kupujúcim uplatnená u predávajúceho. Kupujúci môže uplatniť reklamáciu akýmkoľvek spôsobom prostredníctvom internetového obchodu. Predávajúci odporúča kupujúcemu nasledujúci spôsob uplatnenia reklamácie: (i) vyplnením príslušného formulára na internetovej stránke elektronického obchodu www.e-education.sk v kategórii /Reklamácie alebo kontakt a jeho doručením elektronickou poštou predávajúcemu, alebo (ii) listom doručeným na adresu sídla predávajúceho. Za účelom urýchlenia vybavenia reklamácie odporúčame, aby kupujúci zaslal popis reklamovanej vady spolu s uplatnením reklamácie.

Predávajúci bezodkladne po uplatnení reklamácie vydá kupujúcemu o tejto skutočnosti písomné potvrdenie alebo mu ho doručí e-mailom alebo poštou.

V rámci zodpovednosti predávajúceho za vady má kupujúci nasledujúce práva:

Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu záznamu alebo závažnosť vady.

Ak sa jedná o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni riadnemu užívaniu elektronického záznamu bez vady, má kupujúci právo na výmenu, alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Rovnaké práva má kupujúci, ak sa jedná o vady odstrániteľné, pre ktoré však kupujúci nemôže z dôvodu opätovného výskytu vád po oprave alebo väčšieho počtu vád elektronické záznamy riadne užívať.

Predávajúci nezodpovedá za tie vady, ktoré boli spôsobené neodbornou manipuláciou uskutočnenou kupujúcim, tiež nenesie zodpovednosť za internetové pripojenie a HW a SW ktoré má kupujúci v užívaní.

Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie kupujúceho – spotrebiteľa však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Táto lehota 30 dní na vybavenie reklamácie nie je záväzná voči kupujúcemu – inému subjektu, ktorého vzťah s predávajúcim sa riadi obchodným zákonníkom.

Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že bol oboznámený so znením reklamačného poriadku a s postupom pri uplatňovaní reklamácie.

Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej služby. To isté platí, ak dôjde k výmene časti, na ktorú bola poskytnutá záruka.

Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opravenej služby, výmenou služby, vrátením kúpnej ceny služby, vyplatením primeranej zľavy z ceny služby, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

Pri uplatnení reklamácie predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď alebo v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu služby za novú.

Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať kupujúcemu potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená e-mailom, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

Záverečné ustanovenie

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť odo dňa ich zverejnenia a spravujú sa nimi všetky kúpne zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorené na základe objednávky v internetovom obchode  www.e-education.sk

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok a reklamačného poriadku. Povinnosť oznámenia zmeny obchodných podmienok sa považuje za splnenú jej zverejnením na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

Kupujúci nie je oprávnený bez súhlasu predávajúceho postúpiť svoju pohľadávku voči predávajúcemu vyplývajúcu z tejto zmluvy na tretie osoby.

Kúpna zmluva sa spravuje právnym poriadkom Slovenskej republiky.

Kúpna zmluva nevyžaduje písomnú formu. V prípade, že bola kúpna zmluva uzatvorená písomne, jej zmeny a doplnky musia mať písomnú formu.

Kupujúci zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto obchodné podmienky prečítal a s ich obsahom súhlasí a vyjadruje súhlas.